piątek, 19 lipca 2013

przypomnienia...
.....................................................................................
Ona taka a on taki
(było/jest/będzie)

…..........................................................

otwierała mi drzwi
naga
otoczona jedynie miękkimi połami szlafroka
na dywanie zaraz leżała gotowa taka szybka otwarta i chętna
też się spieszyłem do niej do dotyku do pierwszego zachłyśnięcia

a czasem prosiłem by się ubrała
i w koszulce majtkach dawała czas
pieszczotom by przebijały się przez skórę
do szpiku kości
i odbijały w jej oczach

oczy miała wtedy zmróżone tym mnie uwiodła
czarowała rozkosznie i wchodziłem
w nią by zajrzeć w głąb tych oczu by widzieć te otwarte pożądanie i chęć
na mnie to wirowało
wariowałem z pożądań

umawialiśmy się na spotkania
i już w drzwiach jej domu byłem poruszony
już chwilę po wejściu opanowany byłem
przez dreszcze
a nawet chwilę przed tą chwilą gdy mi otwierała drzwi
naga prawie
bo ja wiedziałem że będzie naga
z piersiami odsłoniętymi do pocałunków
z brzuchem pragnącym mych dłoni i ust
i udami
miękko uciekającymi od dotyku

….......................................................................................
rozpływałem się w jej liniach ciała
delikatna skóra przyjmująca mój dotyk ust i palców
kark i ramiona wywoływały westchnienia dotyk tu
wilgotne pieszczoty uszu docierały do środka zmysłów

poddawała się prawie od razu
pękała na dwie części odsłaniając delikatne wnętrze
skłonne do mocnych poświęceń

odwracała czuły tył
bo tak uwielbiam
mówiła

brałem

….................................................................................................
zaskakujący był brak zapachu
nie rozsiewała się na palce ani w powietrze

ale gdy zamieniła się w fontannę
gdy wybuchała
wodospadem
i wytrysnęła mi na dłonie
jęczałem z zachwytu

….......................................
jednego czego mi brakowało
to chwil po

tych chwil
gdy nasycenie rozpływa się po ciele
i osadza w spokoju

zapuszcza korzenie

czeka
lśni w kroplach potu

tych chwil
kiedy wiesz
że masz czas
i długo możesz patrzeć w jeden punkt

w jej oczy
na jej sutki

głaskając pośladki
lub brzuch

chłonąć ciepło
i zasypiając
zaplątany w jej sny
nogi
i usta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz