sobota, 29 czerwca 2013

KINO


W STARYM KINIE

A Ty w kinie przytulałaś się do mnie
czule ciepło mocno nieprzytomnie
ekran w oczy światła proszkiem sypał
kurzem migał oczy nam przymykał

A Ty we mnie wtulałaś się w kinie
jak kobieta w swojego mężczyznę 
dłoń szukała drugiej chętnej dłoni
czarne myśli dotykiem rozgonić

A Ty we mnie - taka zatulona
a ja w Ciebie wpatrzony - jak kobra
wir kolorów tu i lawina słów
a na zewnątrz księżycowy nów

Czeka na nas rozmarzony wieczór
pod księżycem co niejedno przeczuł
w gwiazd koralach zaplątanych w górze
wśród pokinowych mgieł i odurzeń 

A Ty taka przytulona w tym kinie
ja - jak chłopak, co swojej dziewczynie
bilet stawia, i lody, i tańce...
potem spacer, pod nieba różańcem.

W STARYM KINIE


A Ty w kinie przytulałaś się do mnie
bardzo ciepło mocno półprzytomnie
prosto w oczy proszek sypał czas
nucąc dobrą piosenkę na czas


A Ty do mnie przytulałaś się w kinie
nigdy chwila w pamięci nie zginie
a dłoń ciepła w drugiej ciepłej dłoni
czarne myśli potrafi odgonić

A Ty do mnie taka przytulona
a ja w Ciebie wpatrzony jak kobra
już z ekranu spływa fala słów
czeka na nas księżycowy nów

A Ty taka przytulna w tym kinie
ja jak chłopak, co swojej dziewczynie
bilet stawia, i lody, i tańce...

potem spacer, pod nieba różańcem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz