sobota, 3 sierpnia 2013

NIESAMOTNOŚĆ

jest taki wieczór gdy przychodzi do mnie

i taka noc jest przy której zasypiam

taki poranek co wciąż mówi do mnie

i taki dzień jest którym wciąż oddycham

są i dni takie co pachną wieczorem

są i wieczory które pachną nocą

są noce długie które pachnie Tobą

i są poranki nasycone mocą

dzień się wydłuża gdy jesteś daleko

pędzi szybko wieczór gdy już idziesz do mnie

noc robi się śmigła lub przepływa lekko

ranek pachnie kawą w dzień znów jesteś przy mnie

w moich dłoniach i myślach

w każdej ciała warstwie

wiosenny przebiśnieg

i jesienny aster

bo jesteś wieczorem światłem co  łagodzi

nocą która na palcach stąpając nadchodzi

porankiem co się kawą nasyca i wieścią

że dniem też jesteś ze mną... choćby opowieścią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz